''''

2015. július 7., kedd

Überokos második nap

Na, ma bevallom, különösen nehéz volt, hogy ne szegjem meg a panaszkodós fogadalmat..
Ott kezdődött, hogy a piszoár azt mondta, kampec, s bár nem én voltam, aki feltakarította, hanem kolléganőm, aki korábban érkezik, csak háklis vagyok arra, hogy legalább ötödször kérek valamit, s az nem úgy van. De nem húztam fel magam, azért sem, meghallgattam, megtanácskoztuk, s kedvesen újra kértem hatodik alkalommal..
Aztán a kamra is szarakodik, amire most költöttem 160ezret. Igaz, meleg, fülledt idő van, s ez a trópusi meleg nem tesz jót egy majd' 20 éves műszernek. Minden zsörtölődés nélkül leolvasztottam, s kértem a csajokat, inkább a kis hűtőkbe pakoljanak be-, majd ki- napközben, ezzel is kímélve a nagy kamrát. Bízom, kibírja még ezt a pár napnyi meleget!

S lám, ma csuda nap van, mert kiderült, über okos vagyok..:)
Ezt a sütő hozta ki belőlem..
Minden oké volt péntekig, majd jött az E50-es hibakód. A piskóta mint az ázott szivacs, a pite sem akart megsülni még 1 negyed óra múlva sem..nem baj, símogattam, beszéltem hozzá, akár egy hülye idióta, meg  rányomtam még 15 percet. A füzetben a kódról semmi, gondoltam, ehhez már rendes manuál kell, nem elég itt az én tudásom, hívtam a szervizt. Kijöttek. A pasi megnézte, ingatta a fejét, láttam, nagy gondban van. Ő még ilyennel nem találkozott, majd néhány próba után megállapítást nyert a tény, miszerint semmi kétség, panelhibás. Parádés! A belső időzítő nem működik, így nem forgatja megfelelően a hőt. De semmi vész, garanciális, nem kerül semmibe! Tiszta szerencse, gondoltam magamban, újabb remek indok, hogy mosolyogjunk!
Tegnap - én épp klinikán voltam - kijött a Muki, majd kb. 5 perc alatt megoldotta azzal, hogy ez bizony mégsem panel hiba, ezt bizony én állítottam el..
Aha - mosolyogtam - hogyan is, könyörgöm? , majd mint a szép mesében, kitörölte a hibakódot, és fuss el véle..

Vártam azzal, hogy felhívjam őket, mert nem akartam durvulni, s legfőképpen nem akatam felhúzni magam. Ha már nekiindultam ennek a 21 napnak, végigcsinálom én, ha sírógrcsöt is kapok a végén, szépen csendben, magamban! Inkább lehűtöttem magam hideg vízzel, s némi sütögetéssel.
Majd felhívtam egy másik szervizt, ugyan már segítsen nekem, neki mi a véleménye erről..
Mosolygott. Hallottam, komolyan! Aztán azt közölte velem, ha én ilyen über okos vagyok, hogy ezt csak így el tudom állítani, azonnal alkalmaz, s holnaptól munkába állhatok náluk jó pénzért, mint szerviztechnikus.
Hah, nem véletlen jártam főiskolára... :)
Meg hogy ki csinálta, és jah, kérem azokat ismerjük, hát a vélemény...
Nekem is megvan. Ezek után. Aztán vele együtt nevettem. Tehettem mást?
A garanciát átvenni macerás, de ha nem jutunk dűlőre, segítenek. 

Oké. De most inkább mégsem telefonálok. Jámbor vagyok, és jó kedvű. :)
Szerintem máskor már totális agyvérzést kaptam volna, s szídnám mindenki anyukáját, de most valahogy meglepően nyugodt maradtam. Talán holnap, ha műtét után kába leszek, sima ügy lesz a beszélgetés..de semmi düh, semmi ökölrázás, csak nyugodtan, mint ahogy most is.
 
Katám azzal hívott, Ő is tud egy állást nekem, méghozzá a Róbert Klinikán. Oda keresnek steril asszisztens munkatársat a műtőbe. Végül is, abszolút közel lennék a tűzhöz, s szerinte megkereshetném azt, amit ott el is költök.
Imádsz Vikuci? kérdezte.
Hát, persze, Katinkám, szeretlek én is!
Jaj, de jó, mert 21 napig csak mosolyoghatsz, s nem mondhatsz semmi rosszat rám se..akkor most bármit lehet!
Minek az embernek ellenség, ha vannak barátai is, nem igaz? :)

Most pedig ebéd-vacsorázom, mert most van időm, és egyben lehetőségem is, hiszen este már nem ehetek semmit. Holnap ugye egy kisebb műtét vár rám.

Ma nem volt szuri, hurrá! :) Ma "szmájlit" kaptam a klinikán a stimulációs lapomra, csak orvosságot kell magamhoz vennem.
Holnap nagy nap lesz, kicsit elkábulok, remélve, megtalálják a vénámat, s leszívják az összes petesejtet!
Szorítsunk, hogy minél több legyen! :)
 
"Nevessek a Világ
játékai felett,
De ez a nevetés
legyen egy ölelés,
amennyel mindekit
magamhoz ölelek."
 
(Reményik Sándor)
 
 
Ezt az idézetet tegnap este Sz.Móni küldte át nekem, amiért hálás vagyok, és nagyon köszönöm!
Ezzel köszönök el mára, hogy megkezdjem a harmadik napot!
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése