''''

2015. július 24., péntek

Remény hal

Iszonyú a meleg. Gondolom, nem én vagyok az egyetlen, aki nehezen viseli, de szó nélkül bírom, hogy mindenhonnan csobog alám a víz. 
Ma végre ettem valamit, illetve valami normálisat is. De a dinnye a legjobb.
Édes mézes hűsítő ital.

Rendszerint a reggeli karbantartás után azzal kezdem a napom, hogy összerakom a gyógyszereim. Előveszem a szekrényből a kis, na jó, közepes zacskót és szépen sorban kipattintom belőlük a tablettákat. Akár egy nyugdíjas. Kerek, hosszúkás, egész, fél, fehér, kék, rózsaszín, sárga. Teljes a paletta.
Melléjük ma kivételesen mogyorós ízű kapszulát választottam tejeskávé gyanánt. Eldugtam még néhányat a limitált szériából, s rohat önző módon, csak magamnak tartogatom. Mondjuk, pont egy olyan pillanatra, vagy napra, mint a mai. Mikor egy kis különlegességre, kényeztetésre vágyom. Ez jut. Beérem én ezzel is.


Ma valahogy hosszabb ideig szemeztem a sokszemű dobozkával.
Már tegnap azon kínlódtam, hogy azt a rakat gyógyszert, amit most már hónapok óta magamba tömök, elhagyjam, vagy sem..?


Már tegnap is egész nap, kisebb megszakításokkal fájt hasam. Mintha meg akarna jönni. Most is. Ráadásul a gyomrom is kavarog, pedig alig ettem. Igaz, a melleim még szétrobbannak, legfeljebb a muszáj rabszolgaság tartja csak őket kordában.

A múltkori esetnél, mikor elindult a HCG, majd megállt, azt kívántam, mihamarabb jöjjön meg, legyek túl rajta, aztán irány a következő...
Igaz, volt valami faramuci a helyzetben. Reményt kaptam. Aztán el is vették. Nem tudom, melyik a jobb..?
Tesztet csináltam, akkor az ET+11. napon, ma is az van, totál negatív lett, mint most. Aztán vasárnap, két nappal később valamit mutatott. 10-es tesztet használtam akkor is. Alig pislákolt csak rajta a második csík, de amikor megláttam, nekem már az a vékonyka rózsaszín is vastagnak és erősnek tűnt. Aztán vettem, egy majd 6x drágább tesztet, csak hogy biztos legyek, valóban látom, s nem csak beképzelem. Az már jobban kimutatta, pedig csak 25-ös erősségű volt. De arról a kolléganőm is határozottan meg tudta állapítani, hogy ott van! 
Az "olcsóbbikból" vagy két tucattal vettem, úgy olcsóbb volt.
Azon gondolkodtam, mindjárt felhívom a gyártót, aztán reklamálok, hogy kiszúrtak velem, és utánvéttel vissza is küldöm nekik, csináljanak vele amit akarnak, lógassák ahova akarják, vagy marokkózzanak vele, mert az összes teszt, úgy ahogy van egyszerűen rossz. Mind negatív ugyanis.


Á, a fenébe, hétfőig marad minden. Addig azt csinálom, mint eddig. Nem most állok neki köröket futni a pályán azt hiszem. Hétfőig csak kibírnom valahogy. A gyógyszereket beszedem, olyan szép színesek..

És ahogy Dóri írta nekem ma hajnalban, a halak versenyén is a lepényhal úszik be elsőnek, a remény hal meg utoljára.. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése