''''

2015. július 6., hétfő

Dö först déj

Lehetne akár a második is, mivel tegnap sem "hibáztam", de akkor kezdjük a hétfővel.. :)

Valahogy már tegnap, ahogy a fejembe vettem, hogy végigcsinálom, egyszerűbbnek tűnt minden. Ma sem kellett különösebb erőfeszítés ahhoz, hogy ne bosszankondjak, mondjuk azon, dugó van, vagy hogy a jobbról érkező nem látja a saját macisajtát, s majdnem belém jött. Mosolyogtam, hát persze, mindenki lehet figyelmetlen, én meg örülök, hogy nincs torta a csomiban, ami a blokkfékre átrendződne kicsikét, s felemelt tenyerére, mellyel azért - ritka kivétel - elnézést kért, hasonlóképpen válaszoltam.
Még a kórházban a nem működő lift is kedvemre volt, ha már klíma jutott a kocsiban, kicsit megizzadok legalább a negyedikig. Így is lett, ki is pirosodott az arcom, üde voltam, és friss, akár a hegyi levegő.
Nem húzott fel az sem, hogy kiöntöttem a tejet miközben a krémet csináltam, és a lábamra folyt, elvileg letörölhető..a meleg ellen, no, meg, hogy ne tépelődjek a fogyó idő miatt, amit mások vettek el az enyémből, mert plusz bevásárlást kellett véghezvinnem a metróban, jégkrémet vettem  a kissé kitikkadt kollégáknak, s természetesen jó magam hűtésére. Legyek már jó főnök kicsit :) S még az amúgy máskor durcás pénztárosnő is olyan kedves volt, mint amilyen én vele. Elcsevegtünk a görög szavazásról, a kinti melegről, s hogy tulajdonképpen le van tojva az egész.
Meleg is volt/van, de hát, ez a nyár, mit lehet tenni. Az injekciók bekerültek az előhűtött tasakba, a pontos cím a waze-ba, majd a telefonok is el lettek intézve. Megvannak Lenke cukorvirágai is, egyszerűen imádom őket, mert szinte élnek!
Napi boldogságomhoz hozzá tett az is, hogy kolléganőmtől egy szuper görög kötényt kaptam, amit be is vetek, ha újra visszatérek a sütő mellé!
Apropó sütő..az is meg lett csinálva, de mondhatnak bármit, akkor sem úgy süt, ahogy korábban, Rational ide vagy oda, ellentétben az a lényeg, hogy működik, én pedig szeretem ezt az okos kis jószágot!
Vagyis simán ment minden!

Azt hiszem azért is volt könnyebb, mert már reggel az volt a fejemben, orvoshoz megyek, s valahogy azt érzem, most minden oké, s F. Doki esetleg megkérdi, ráérek-e szerdán?
Megkérdezte. Tehát, szerdán randizunk a műtőben, majd leszívás mind a 7 tüszőből, aztán hajrá peték, érjetek!

Most pedig itt ülök a teraszon, süt a nap, a gigantikus ventilátor ontja a hűvös levegőt. Előttem a frissen készített narancsos, citromos limonádé, odabent a főtt kukorica, s inkább élvezem a napsütést, mint hogy nekiálljak most könyvelni.
A hatos tűszúrás megvolt, tojok én rá, hogy fáj a hasam, lesz ez még így se!
Óra beállítva 22:30-ra, el ne aludjam az esti dupla szuris műveletet!

 És tényleg jó nap volt a mai! Így kellene élni és jobb lenne az egész Világ! :)
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése