''''

2015. július 20., hétfő

Pizzás 11.

Ahhoz képest, hogy reggel elementáris erővel vetettem bele magam a számvitel száraz tudományába, most épp annyira vagyok rendesen agyonvert.
Heverek a kanapén és komolyan szégyellem magam, amiért csak így heverek..
Éjjel nem sokat aludtam. Valami felkeltett fél kettőkor. Igen, azt hiszem a szél volt az, ami kellemes levegőt hozott be a szobába. Aztán láttam azt is, a távolban fényképeznek, de végül ide nem ért el a vihar még négyre sem.
Aztán hatkor ébredtem újra, tudtam kelni kell, mert be kell vennem, nyomnom a gyógyszereket, s ha hagyom magam visszaaludni, tízig ki sem kelek.
Gyors reggeli, egy kis karbantartás, majd terasz..
 
Vagy egyig nyomtam a könyvelést, közben kicsit cseverésztünk az újra megjelenő alpinista fiúkkal. Mondtam is nekik, hogy irigylem őket...hát, hogy láblógatva dolgoznak..
Határozottan jó kedvem is volt, mindenkivel elcsevegtem, aki keresett, s közben szépen haladtam.
Nem is tudom, most az érzem pizzát ennék. Olyan jó vékony tésztájút, mondjuk szalámival, sok sajttal és paradicsomkarikával..
Azt hiszem, észre vehető, hogy egy ideje nem ettem igazi, valódi, hízlaló kemény szénhidrátot. Ha sikerül rászednem a párom, hogy hozzon, akkor ma nem hagyom ki..(sima ügy lesz) :)
Fene tudja, hova tegyem, de reggel óta hőrmelkedésem van, érzem, hogy ég a bőrőm, még a combom is. A melleim már lüktetnek is, nem csak szimplán fájnak. És help mí plíz, mert már lassan kezdenek kifolyni az E kosárból is, ami számomra egyenesen KA-TASZ-TRÓÓÓ-FÁÁÁ-LIS! A hasam is fájdogál délután óta, hol szúrkál, hol csak egyszerűen sajog, mintha meg akarna jönni. Meg ne jöjjön!
Nem tudom, ez most akkor jó-e nekem, de mivel mindenhez pozitívan állunk, csak jó kell, hogy legyen! :)
Virágokat kellene kiszabnom, azt most nem írom miért, mert ha az, akinek készül, olvassa, akkor én lebukok, a meglepetésnek annyi, meg nekem is azt hiszem, hogy már megint mit találtam ki..mit, mit? Virágot :)
A lényeg, hogy most nincs hozzá kedvem. De Tízmilliószoros nap van, ezért nagyon pozitív vagyok, még annál is jobban, és pizzát akarok enni, és azt is fogok, slussz passz! :)
...mondtam én :))






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése