''''

2015. július 15., szerda

Mozaikos hatodik


Ma úgy telt el a nap, hogy szinte észre sem vettem, ahogy elszaladt.
A teraszos reggeli után megcsináltam egy-két hivatalos dolgot, de azért arra figyeltem, hogy ne vigyem túlzásba.

Délelőtt is kint voltam, majd délután is, mikor nekiálltam mozaikozni.
Kb. 10 éve van egy terv, ami úgy látszik, most kezd megvalósulni. Az asztalkát még márciusban megvettem hozzá, a csodaszép üveg mozaikokat is beszereztem, igaz, kicsit túllőttem a célon, így azt hiszem, szerényen nagy valószínűséggel vagy 20 asztalhoz elég lesz...hát, nem bíztam a véletlenre.

Emlékszem, mikor a srác elment összeszedni a vagy tizenöt szín mintát, még azon gondolkodtam, lehet ebből-abból kevés is lesz. Aztán amikor megláttam a nagy kartondobozt, és hogy majd' sérvet kap miattam, kicsit aggódni kezdtem.
A hölgy, aki a mintákat mutatta, s vagy másfél órán keresztül kereste össze azokat a kódok alapján, csak azt felejtette el közölni velem, hogy a mozaiktáblák színenként kb. 6szor akkorák, mint amiket ő mutatott..
A hirtelen sokktól, meg attól, hogy a visszatörlés, módosítás esetleg ugyanennyi időt venne igénybe, képtelen voltam megszólalni; őőő, hát ez így azt hiszem kicsit sok - magamban mosolyogva elterelésként gondoltam máris a további lehetőségekre, hogyan fogok megszabadulni a többitől; nos, hát akkor jó lesz a fürdőbe egy delfines kisasztal, meg Napocsnak egy ajándék az új lakásba, aztán Ivettnek valami falidísz, Katának se ártana valami, nehogy megsértődjön, izé, meg hát a családban is szétszórhatok néhány darabot..

Azóta már megbékéltem a beszerzett mennyiséggel, legalább megvannak a karácsonyi ajándékok, s még beszereztem hozzá némi szükséges eszközt, bár azt hiszem, jobb lett volna, ha barkácsoltba megyek, mert azzal a fogóval, amit hobby üzletben vettem, nem sokra megyek.
A terasz már tele van apró üvegszilánkokkal, amit sajnos páromnak kell majd felporszívóznia, mert erről most le vagyok tiltva..

De legalább alakul a dolog, s pár nap múlva, mikor a fuga is megérkezik, már készen lesz a teljes kép..

Na, hát, ezzel ment el a napom..
Felhúzni magam nem volt min, nem mintha vágytam volna rá, jó ez a béke, én szeretem nagyon!
Meg is állapítottam, hogy nagyon jó nekem idehaza.. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése