''''

2015. július 26., vasárnap

Teszt teszt (5.)

Iszonyat hangulatváltozásaim vannak. Fogalmam sincs, ez most panasznak számít, mert ha igen, szóljatok, átrakom a karkötőt zokszó nélkül :)

Egyszer pillangókat lehetne velem fogatni, kb olyan állapotban vagyok olyankor, mint a Macskafogóban a "megtért" macskák, mikor a réten rácsodálkoznak a gyönyörű viragokra.
Aztán meg csak hallgatok, és inkább zenét dugok a fülembe, csak senki ne szóljon hozzám, még a varrógép halk zakatolása sem.
Ma 11-13-ig csak aludtam a kanapén, igaz hozzáteszem, ma is virrasztottam az éjjel, egészen kettőtől hatig, mikor már nem bírtam fekvéssel, és az ide-oda kínlódó forgolódással.

Nem tudom, miért van ez, illetve dehogynem, ez az egész helyzet, a rossz érzések, az újabb kudarc lehetősége, hogy megint azt kell megtalálnom, mások számára persze egészen egyszerűen, hogy hogyan tovább..

Nem is én lennék komolyan..
Szombaton vásároltam újabb teszteket, abból kiindulva, hogy a netes szuperérzékenyek a múltkor is csúnyán becsaptak.
Míg a DM terhességi teszt "osztályán" ácsorogtam, három barátnő pár is odalépett. Hozzáteszem, előtte kétszer kerültem ki a polcokat, mert mindig állt ott valaki. Én pedig egyedül akartam lenni. Egyedül megnézni, átolvasni, kitalálni, melyiket vegyem. Fura mód hülyén éreztem magam, s nem akartam, azt lássak rajtam, "na ez biztos terhes", s nem azért, mert nem akarok az lenni, hanem mert nem akartam, még kicsit sem, hogy mégis belémlátva erre módosítsák; "na, ez nagyon terhes akar lenni".
De aztán csak odaléptem.
Először egy középkorú nő sápítozott, hogy ő nagyon reméli, nem terhes, mert nem akar gyereket, azokkal csak a baj van, állandóan nyavajognak, s szaros a pelenkájuk.
"De jó neked" állapítottam meg.
Majd egy 25 év körüli, talán anyukájával, aki majdnem sírt, hogy nem hiszi el, nem jön össze, ez igazságtalan, pedig mindent a papírforma szerint csinálnak, mellette pedig közben egy kisgyerek toporzékolt, aki folyton rángatta a fiatal lány ruháját; anya, anya, figyelj mááár!
"Mit sírsz, könyörgöm, legalább van már egy gyermeked" s komolyan idegesített, hogy a kislányt le sem tojja.
Majd mikor már hármat kiválasztottam végre, jött egy nőci, aki azt mondta a mellette álló, ugyanúgy tesztet válogató barátnőjének; "a faszért görcsölsz rá ennyire, engedd el, látod, Emesének is spontán jött össze, mikor már szart az egészre".
"Valószínűleg fogalmad sincs drága, hogy nem lehet erre nem rágörcsölni, ha már évek óta próbálkozik valaki", s közben szerencsésnek éreztem magam, hogy ezt nem nekem mondja, mert valószínű a torkán nyomtam volna le az összes tesztet, ráadásul keresztbe, válaszképpen, hogy legalább ő tudja, milyen "gyerekcsinálósan szexelni".
Na, mindegy, megvettem, mindegyikből kettőt. Hazaérve, valahogy Virág módjára ráérezve kiválasztottam egyet, s megcsináltam.
Komolyan nem hittem a szememnek, mert halványan, de bizony ott volt a második rózsaszín csík!
A szív beindult, kalapálni kezdett, s veszettül rázta a bordáim ketrecét, majd kitört onnan. Megnéztem még vagy ötször, de csak nem tűnt el.
Még le is teszteltettem másokkal, hogy ugye, nem én golyóztam be, de megállapítást nyert a tény, helyzetemhez képest abszolút normálisnak vagyok mondható, r-go, nem hallucinálok.
Vagy fél óráig voltam képes ülni a fenekemen, aztán gondoltam, megkérdezem dr. Google-t, másoknál mit jelzett ez a teszt..kár volt.
Ugyanis kiderült, hogy amit olyan tökéletesen és annyi idő alatt ki tudtam választani, az bizony az esetek 95%-ban minden tesztelőnek fals pozitívat mutatott..gratulálok!
Ezen felbuzdulva csináltam egy másikat, az negatív volt, bárhonnan néztem. Aztán a harmadikból is kivettem egyet, az is csak fél szemmel kacsintott rám, hogy rohadjon meg!
Remek, egyre jobb.

Ma reggel újra rászántam magam.
A két utolsó fajta teszt rendkívül közönyösen és szemtelenül, mondhatni gúnyosan közölte velem, "te bizony nem vagy terhes, beeeee". Még csak száradási csíkot sem hagytak maguk után. A "fals pozi" pedig most is pozitívat mutatott, csak erősebb lett a  második csík, ami szinte azonnal kirajzolódott.
Rohadt jó, komolyan! Ha most csak ezt nézem, totálisan elhiszem, terhes vagyok, és holnap szárnyakat növesztve repülök a vérvételre, az autóba be sem ülve..
Beledobtam az összeset a fürdőszobai süket-némába, ami azonnal tele is lett a különféle dobozokkal. Röhögve állapítottam meg, hogy szuper gyorsan egy nap alatt elhasználtam 6db tesztet, tök feleslegesen, és még ráadásul terhes sem vagyok! Kiráály! Így kell ezt csinálni kérem!

Azóta próbálom magam kihúzni saját magamból, az is nagyon jól megy nekem, akár csak az önostorozás, hol habos kávéval, hol egy kis rock zenével, jeges kávéval, hideg dinnyével, vagy most éppen úgy, hogy azt nézem, napozni szerettem volna, s csak kisütött a nap, a szellő is fúj, mert elegem volt már az izzasztó melegből, ezért ki is vetettem magam a nyugágyra, mint a partra vetett hal, úgy hápogok a jókedvért, szinte meghalnék érte.
A teszteket is letojom innentől, s ezennel megfogadom - bár nem tudom, ki lesz a tanúm rá majd -, de legközelebb egyetlen egyet sem csinálok, menjen az összes gyártó a fenébe, több bevételt nem fogok nekik hozni, az biztos! Majd jól kivárom, az sem érdekel, ha a küszöböt rágva, míg eljön a kéthetes vérvétel ideje.

Bár ha belegondolok, innen már nem lehet nagyot esni. Csak simán veszek egy nagy levegőt és elintézem azzal, gyerek most nincs (sincs), de legalább bomba alakom lesz és kész :)
 
 

2 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy ekkora kulonbsegek vannak kozottuk..azert ez eleg borzaszto.Emlekszem a hajnalra, amikor felebredtem es megcsinaltam, egyetlen tesztet vettem...szivbol kivanom, hogy Te is emlkezz majd a ket csikra!!!

    puszillak es ne csuggedj!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Ágnes! Nem tehetem meg, hogy csüggedjek, legfőképpen önmagam miatt! És addig hajtok, míg két csík lesz ;)

    VálaszTörlés