''''

2015. július 12., vasárnap

Harmadikra

Az első lombikpróba során nem jutottunk el a teljes stimmulációs kínálatig, mivel a Suprafactra abszolút leállt a petefészek működésem.. A múltkori, azaz első, de inkább második lombiknál, mikor nem ment teljesen (akkor sem) végig a stimuláció, mivel már a 8.napon akkora volt az egyik tüszőm, hogy inkább nem kockáztattak, semmilyen mellékhatással nem találkoztam. Még büszke is voltam magamra, legalább ezt megúsztam, s minden szuper...

Jah, kérem, most bezzeg megtudom a magyarok istenét!

"Mellesleg" sem vagyok észrevétlen, de ha még egy számot nő a méretem, a sima üzletekbe hiába kopogtatok, szóba sem állnak velem, kirekesztenek a normál méretű, már amúgy sem konfekció osztályról, aminek persze a férfi szemek örülnek jobban, akik sokszor inkább oda tapadnak tekintetükkel, mint sem két szép szemembe..vízre szállni velük nem érdemes, mivel hamar beborulna  tőlük a szélvitorlás, legfeljebb dupla légzsáknak ideálisak, ha más szolgálatot nem is tesznek..a másik, hogy úgy fájnak, mintha egész éjszaka labdáztak volna velük.. :)

A hasam most akkora, mintha már túl lennék a negyedik hónapon. Még jó, hogy tudom napoztatni, mert ha barnul, legalább kissé slankabbnak tűnik. Ámbár, ha jól pózolok, és mondjuk, ha távolról és hátulról nézem magam a fürdő tükrében, egész jó.. Van még homokóra derékvonal, formás popsi, és akkor a hasam sem látom! :)

Tegnap este ráálltam a mérlegre is. Nem kellett volna. Agyvérzés közeli állapot kerülget azóta is.. Ritka pillanat, de gondoltam, megnézem, milyen súllyal indulok neki a lehetségesnek, hadd örüljek már, ha az utóbbi időben megvontam a szénhidrátot, édességet, sütit abszolút nem ettem, nem mintha eddig igen, annál inkább gyümölcsöt, salátát. Tiszta egészség sok folyadékkal! (buksi megsimogatva)
Basszuskulcs, 3 kiló plusz volt a mérlegen! Ez már alapban jól beáztatott hajókötél gondolatát vonja maga után, de próbálom ennek is a jó oldalát nézni; tuti biztos nem leszek botsáska..

Azt hiszem, ha így haladok, lassan beállhatok Plus Size modellnek... :)
 
 
 

2 megjegyzés:

  1. Baromi! Ezen most szétröhögtem magam!! :)) remélem tényleg ilyen poénosan fogod fel! Hajrá! G.

    VálaszTörlés