''''

2015. augusztus 6., csütörtök

Szívás (16.)

Gondoltam, ha már szembesültem inzulin értékeimmel, rásegítek az elkeserítő diétás jövőmre, s még mielőtt a doki kimondaná a sokkoló tényeket, elébe megyek mindennek, azaz a mai naptól elkezdem a 120grammos történetet..

Tegnap este még bevágtam a dinnyét, búcsút mondva az esti hűsítő fiomságnak.. Fogalmam sincs meddig bírom, mert ebben a melegben, hogy csak uzsira ehessek 30dkg dinnyét, már csak ez is elborzaszt! 30dkg. Ennyi, nem több, ami meg olyan kevés, hogy lehet jobb, ha az ember bele se kezd.
Szívás ez, nem diéta! De ha ez kell, hát, ezt csináljuk, nem igaz?

Hét előtt csak vizet ittam, s alig vártam, hogy a speed után megehessem szerény reggelimet. Kávé nélkül..tejes kávé nélkül. Az éltető tejhabos tejeskávé nélkül..
Nem tudom, érzékelhető-e ennek a ténynek rám gyakorolt lesúlytó hatása...


Tízig alig éltem. Mondhatni keleti szemekkel botorkáltam csak fel-alá az üzletben, még a munkához sem füllött a fogam. Szabályosan küzdenem kellett, hogy ne aludjak el!
Aztán végre megettem a joghurtomat, az uborkámmal és "A" tejeskávémmal!
Na, innen indult a napom...
Egyből felpörögtek, s még az indulás előtt ontottam magamból a sütiket.
Csokoládés-áfonyás, epres kókuszos, brüsszeli krémes, gesztenyés szelet, Rigó Jancsi és egy kis mandulás Zacher. 
Ha már én nem eszem belőlük, legalább másnak legyen jó :)
Nekem marad a saláta hússal, jól kiszámolva a szénhidrátot..


Ezután be is vágtam magam a kocsiba, és irány a Kálvin téri "csodálatos" üvegpalota, egy miniinterjúra, ezzel a 21 nappal kapcsolatban. Na, majd hétfőn a Kossuth Rádión jól megmondom a magamét! ;)

Szeretném leszögezni, hogy az, hogy most iszonyúan, nagyon, s még annál is jobban éhes vagyok, nem panasz! Ez tény! Egy kis ABC fél, de lehet háromnegyed hűtőpultját meg tudnám enni kenyér nélkül..simán, lelkifurdalás nélkül! ..sonka, párizsi, sajt, túró, tejföl..minden jöhet, nem válogatnék én, még azt se nézném, hogy lájt, most mindegyik lájk lenne :)

De félre az ábrándokkal, maradjunk a földön, csak semmi repkedés! Elvégre a vacsi még hátravan...

Azt hiszem, meg fogom én becsülni ezt a keveset is :))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése