''''

2015. augusztus 12., szerda

Hát, akkor replay (1.)

Csak ha még nem tűnt volna fel, közlöm, végigcsináltam a 21 napot :)
De semmi pánik, újra kezdem :) úgy gondoltam belevágok megint, hátha most egyszer sem bukom el :) igaz, a karkötőmet ma valahol elhagytam, de azt hiszem, keresek egy másikat!

És mivel többen kértétek és jeleztétek, itten maradok és beszámolok Virág néha - gyakran - parádés életéről, hülyeségeiről, inzulin küzdelméről, a fogyásról, az őt ért attrocitásokról, na, meg a harcról melyet azért folytat, hogy végre karjaiban tarthassa egyetlen, kettő vagy akár - mit bánom én már, ha úgy alakul - három porontyát!

Ma amúgy is nagyon jó napom volt, leszámítva, hogy oly régóta először elaludtam. Szundi helyett a leállítást nyomtam, s akkor keltem, mikor máskor már rég bent vagyok. Aztán még az sem izgatott fel, hogy azután sem értem be még mindig, mert full defektem volt, épp hogy elindultam, félre is álltam.
De legalább megmentettem barátnőm, Kata életét egyetlen cukormentes, lisztmentes 21 gramm CH tartalmú sütivel. És boldoggá tettem a három doboznyi neki való kekszekkel, a kókusztejjel és a barnarizses, meggyes tejberizzsel..

Igaz, a sok csomagjával négy óra után már úgy dobtam ki az étteremből, hogy hadd süssek végre, ne tartson már fel, van nekem fontosabb dolgom is, mint vele ücsörögni..
Ő ment, én sütöttem. És mindenki boldog volt.. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése