''''

2015. augusztus 15., szombat

Reggeli tegnapi (1.)

Most jöttem rá, hogy tegnap nem írtam blogot.
Na, nem történt semmi extra, csupán este vacsi után bedőltem, mint Maci a málnásba, a reggel fél hétkor tértem magamhoz, mikor keltett a telcsi, hogy be kell vennem a 1/2 thyrexet, mert hétkor reggeli..
Azon már túl vagyok. Szokás szerint nem eresztettem bő lére, de hát a CH az CH..

Tegnap épp ki is mosolyogtak, hogy mennyire nem életszerű, hogy az ember mikor ihat vagy nem ihat narancslevet.. Röhejes persze, de ez itt most nem tréfa, s aki tudja, mi fán terem az IR, annak magyarázni sem kell. Annak idején annyi dinnyét ettem, amennyi csak belémfért, most alig lehet 30dkg-t uzsira. Vagy néha néha megittam egy kólát, most marad a víz..

Tegnap még elmentem vásárolni délután - ami rendszerint nálam mostanában legalább egy, másfél óra, de muszáj feltérképezni mindent kérem! Néha még belenyúlok, mint most a szojás joghurtba, de majd megissza a párom..
Meg a kókusztejbe, ami most kókuszvíz lett, s a franc se tudja, mire lehet azt használni...

Tegnap valahogy nem is volt kedvem dolgozni, ez a meleg már kiszívja minden erőm, de még tűröm, viselem. Hol a mobilnetért mentem, hol laptopért, aztán villáért, majd kezelésre. Nem mondom, így a nap gyorsan elszaladt, nem is volt vele gondom semmi.

Az esti nyolcas spinningre már nem jutottam el, a francnak van kedve, mikor folyik a hátán (is) a víz, inkább öntöm magamba. Meg olyan fáradtság tört rám, hogy egy idő után bőrön át néztem a TV műsort. Azt se tudom, hogy kerültem az ágyba, de valahogy biztosan :)
Azt viszont szépen megálmodtam, hogy közelgő szülinapomra egy spinningcipőt kérek.... :)

Most meg itt az új nap, s bízom benne a "hideg" érkezésével nem kezd fájni a fejem! És hogy ezt a nehány nap meleget még kibírnom valahogy..majd facsarok citromot, lime-ot, és némi narancsot, na ezzel csínnyán kell bánni, hogy a fene egye meg :)
De legalább lesz új, abszolút rizs és cukormentes kókusztejem, amivel végre ihatok "tejes" kávét..mert az most elmaradt..
Lehet, ettől haldoklom kora reggel...? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése