''''

2015. augusztus 7., péntek

17. gyors

Az a helyzet, hogy most gyors leszek, mert konkrétan leborulok, mint a szivarvég, olyan fáradt vagyok.
De a mai napom iszonyú jó volt. Fogalmam sincs hogyan csináltam, de teljesnek érzem..

Már túl vagyok a vacsorán, s meglepően nagyon jól viseltem ezt a mai diétás napot. Még a tejeskávé sem hiányzott reggel, simán kibírtam. Egy kicsit shopingoltam a Norbis boltban, jól megnézve mindent, mi az, amit én "fel tudok használni". Találtam azért..

Holnap spinning a csajokkal!
Esküszöm, már alig várom! Szeretném érezni, hogy kiköpöm a tüdőm, hogy folyik a homlokomról a víz, hogy a mindenem csupa víz, hogy fáj minden tagom, s hogy majd alig tudok leszállni a cangáról! Végre, imádom! Ezt is! :)

Meleg az van, továbbra is, de kit érdekel, mikor minden halad szépen!
Tele vagyok adrenalinnal, tele vagyok erővel, közben meg kókadozom, mert ezt a bejegyzést is vagy egy órája írom..köp a maci, megyek aludni :)

Délután láttam meg, hogy frankón lemaradt a tegnapi posztból egy bekezdés, na, most ezt pótolom, és legyen ez elég mára!
Az élet szép, az élet szeret! :)

"Ezután be is vágtam magam az autóba, egyenesen a Kálvin téri "csodálatos" üvegpalotához, egy miniinterjúra, ezzel a 21 nappal kapcsolatban. Na, majd hétfőn a Kossuth Rádión jól megmondom a magamét! ;)
Szeretném leszögezni, hogy az, hogy most iszonyúan, nagyon, s még annál is jobban éhes vagyok, nem panasz! Ez tény! Egy kis ABC fél, de lehet háromnegyed hűtőpultját meg tudnám enni kenyér nélkül..simán, lelkifurdalás nélkül! ..sonka, párizsi, sajt, túró, tejföl..minden jöhet, nem válogatnék én, még azt se nézném, hogy lájt, most mindegyik lájk lenne :)
De félre az ábrándokkal, maradjunk a földön, csak semmi repkedés! Elvégre a vacsi még hátravan...
Azt hiszem, meg fogom én becsülni ezt a keveset is :))

Ui.: éhes most is vagyok, de elég lenne már csak a negyed pult is :)



2 megjegyzés: