''''

2015. augusztus 16., vasárnap

Fogyós (2.)

A mai napom sem volt könnyű, de nem panaszkodom, mert ma kivételesen nem voltam éhes, és megnyugat a tudat, hogy van a mélyhűtőben két doboz diétás, nekem való fagyi..hogy mikor eszem meg, fogalmam sincs, mert ma gyümölcs van soron. De van!!
Tény, hogy ma el is foglaltam magam sokkal jobban, mint csupán házi munkával, ezért sem éheztem. Még akkor sem, mikor sütöttem az újabbnál újabb lapokat, s raktam össze a sütiket. De legalább kipróbáltam egy lisztmentes, cukormentes - szerintem ez fog engem a sírba vinni -, mézes-krémest, ami nem is mézes, mert az tiltott, meg a tej is kókuszos, de holnap lecsekkolom az ebédhez, az biztos! Ha már sütöm, legalább egyszer egyek belőle, nem igaz?
Majd Erika meg kitalál neki valami nevet.. :)

A reggelit rettentő nehezen gyűrtem le, s mivel nem értem időben haza, hogy megfőzzem a CH-t lefoglaló köretet, így maradt a gyors saláta, és az az "isteni" Korpovit keksz! De tuti, ha a mai napomat meglátja kedden a diatetikus, fejbe fog kólintani, hogy ez túl kevés..pedig nem bánnám, ha végre megindulna a fogyásom!
Esküszöm, nem vágyom sokra, csak 6-8 kilóra, nem akarok én botsáska lenni, csak kicsit mennyyyyen már lejjebb!

Most még élvezem a napot, akkor is, ha csorog alám az izzadtság! Mit bánom én, ha jön az eső, néhány nap, és èn már itt se vagyok, meg sem állok a Horvát partokig!! 5 nap miniszabi egy medence mellett, ahol én is csobbanhatok végre, s ahol csak az asztalokig kell nyúlni a kész kajákért, aztán orrba-szájba ehetem a salátát hallal, csirkével, meg a tengeri kütyüket, már amelyik nem mozog!

Na, most mondta meg nekem a kalóriaokos a frankót: vagyis, hogy ma 0,84 kg-ot fogytam...haladás! :)


3 megjegyzés:

  1. :)) mintha csak magam latnam..de en azt vettem eszre ha erosen sportolok soha nem fogyok, , a cm megis atalakul.
    Az a "csak ne mozogjon" nagyon tetszett:)))

    VálaszTörlés
  2. Meghallgattalak a radioban..tok jo volt hallani a hangod!!! es jokat mondtal:) mondtam a ferjemnek, hogy en is kiprobalom, azt mondta en soha nem szoktam panaszkodni, na jo csak nagyon riitkan:)) a merlegek szerintem is inkabb pozitivak.

    puszi:)

    VálaszTörlés
  3. De Drága vagy, köszi :))) magam sem annyira panaszkodom, csak sokszor inkább bosszankodom..ha mondjuk leesik valami, és már nem először, ha melegem van, és már nehezen viselem, ha elkések, ha belém jönnek stb..inkább ezeket próbálom visszafogni, de azt hiszem, inkább a stresszmentességre tanít :) csak néha kijön, ez van :)) Puszik :)

    VálaszTörlés