''''

2015. augusztus 13., csütörtök

Sok(k)

Semmi gond, az első nap holnap újrakezdve :)
Most még nem is érdekel annyira, végül is nem bukom sokat, de ma több minden miatt kicsúszott néhány keresetlen szó..

Az első akkor volt, mikor reggel a mérlegre állva közölte velem a digitális csoda, hogy ami eddig lement, az most vissza. Hát, nem fogadtam kitörő örömmel, de tök mindegy volt hogy állok rá, fél lábbal vagy oldalra dőlve, ugyanazt mutatta..
Ebből kifolyólag most nem fogom közölni az új adataimat. Nehogy rontsak az összképen! :)

A második akkor, mikor az újabb adag mézes krémes tésztát tettem az üstbe..liszt, kakaó, cukor, vaj, méz, tej nem kis mennyiségekben, aztán a tojások. Egy, kettő, három..négy. Ami full fekete záptojás volt.
Nem tudtam szó nélkül hagyni, egyrészt, mert melyik, ha nem az utolsó, és amúgy is rohadt melegem volt már a sok kisütött laptól.
Találkoztam már záppal, de ilyen durvával még nem! Olyan bűze volt, hogy öklendezve csak olyan hangokat tudtam kiadni magamból, amire kolléganőm bejött, mit csinálok, élvezek? Azt. Majd megfogta is kivitte a kukába. Hála érte!

Aztán jött az, amiért lecseszést adtam, de mivel ugyanaz a kolléganő követte el, aki megszabadított a zápkupactól, csak óvatosan, inkább kedvesen, csak magam orra alatt morogva.
Mert nem lett új tejszín betéve a hűtőbe a kivett helyett. És ha meleg, ugye, nem felverhető, nekem meg sok kellett volna. Még jó, hogy van mélyhűtő...ma meg spinningel, ott megkapja a magáét :)

Az amúgy sem túl rózsás napomra még rátett egy lapáttal, hogy ma közölték velem, tök frankó, hogy elkezdtem a diétát, meg sportolok, de az októberi lombikra ne is számítsak..talán január, de inkább február...talán..és tudják, hogy fogy az idő, meg ott az endo, de nincs értelme..

Az sok. Olyan sok...nagyon, de nagyon sok.. Másoknak csak fél év, de nekem újabb fél év..

Idehaza persze kiderült, a szemetesbe csak én vagyok képes beletenni a zsákot, nem tudom, miért, úgy látszik, ez egy iszonyú bonyolult feladat, a szemetet könnyebb kint hagyni az asztalon.
A víz is elfogyott, még jó, hogy tudták vásárolok..naná, hogy nem szóltak..
Semmi baj, biztos most érzékenyebb vagyok...

..most egy kicsit szomorkás vagyok, de nem sírok, úgy is mindegy, a lovacska elszaladt..

Holnapra minden rendben lesz :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése