''''

2015. augusztus 1., szombat

Nehéz

Úgy voltam vele, tök jó, megint vagy két hét, mire egyáltalán fájni kezd a hasam, s még négy-öt, mire végre megjön..de majd legalább nem tart sokáig, mert alig lesz valami..
Ehhez képest, egyik pillanatról a másikra jött meg, s nem győzöm cserélni..
Igaz, Motyogi is megmondta, én sosem működöm papírforma szerint, amit nálam elterveznek, az sosem úgy alakul, akkor meg minek is csodálkozom?

Ma spinningre kellett volna mennem, de így ebben az állapotban kizártnak tartottam, hogy nekiinduljak a majd 30km egy helyben kerékpártúrának, arról nem beszélve, hogy leszakad a derekam, fáj a hasam és persze a fejem is rákezdett. Jó is ez az öregedő szervezet, minden nyavalyát megérez már! De sebaj, még nem titulálom magam vén szatyornak, még vannak érett petesejtjeim, igaz szépen lassan fogyatkozik az is, de majd csak elkapom valamelyiket!

Most pihi van, így is megkaptam, megint gyorsan vetettem bele magam a mozgás örömeibe, de nálam ezt máshogy nem lehet..a mai meg úgy sem sikerült ugye.. Párom szerint a méregtelenítés sem volt megfelelő, szerinte szóljak, hogy legközelebb jobban csinálják, mert akkor biztos nem morgok ennyit sem. Pedig nem is morogtam..
Sosem értem a pasikat, ha szólunk valami miatt, mondjuk már negyedszer, azt rögtön hisztinek titulálják, ahelyett, hogy elgondolkodnának, miért kell ennyiszer szólni. Pedig aztán ők is tudnak nyavalyogni, hisztizni, nyűgösködni is, csak ők ezt nem veszik észre. Persze, mert ilyenkor "mit kérsz drágám?", meg a csinálom, hozom, adom, viszem van, ami ugye meg természetes..na, sebaj, csak ilyenkor röhögök egyet, melyik is a gyengébbik nem?

A mai nap nem volt könnyű.
De betudom ezt a hormonoknak, a Mikulásnak, no, meg annak, hogy jön meleg, arra meg érzékeny vagyok..
Majd a holnap már jobb lesz :)

- Sírtál?
- Igen.
- Miért?
- Mert néha nehéz, akkor is, ha könnyűnek látszik, akkor is ha mosolygok..
- De azt mondtad erős leszel..
- Azt. De néha kell sírni, néha csak sírni kell, halkan, mert néha nagyon fáj, tudod..?



2 megjegyzés: