''''

2016. március 29., kedd

Naci kérdés

Egy kilót nem híztam! Komolyan! Nem kamuznék, még nő létemre se!
Se a korom, se a kilóim nem tabuk, de most úgy érzem, mintha öt kilót felszedtem volna, azt is a hasamra.

Most fogalmam sincs mihez kezdjek.
Oké, fel tudok venni ruhát, az csini, és a gálán majd jól is mutat, de nem rohangálhatok kiöltözve, magassarkúban egy darab tönköly kenyérért a teszkóba!
Arról nem is beszélve, hogy néha a hasfájdalmaktól - semmi para, csak nyúlok itt-ott, akár az erobikos túlfeszített gumiszalag - menni alig tudok, illetve megyek, de távoli homályból is úgy tűnik, mintha be lennék tojva. Nos, ez magassarkúban, feszített dekoltázzsal sokkal komolyabb asszociációra adna okot, mintsem hogy "ez a nő ebben a cipőben menni képtelen"..azt meg nem szeretném, ha azon morfondíroznának a hátsómat szkennelve, hogy azt még az ülésen kívül mire használom..

Maci nacim nincs. Se oldalcsíkos márkás, se fényes suhogós. Valahogy nem az én stílusom, a fitneszes naciban megint hülyén festenék..csak jobban látszódna a hátsóm...

Egyelőre kismama nacit még venni nem szeretnék. Abban is röhejesen festenék azt hiszem. Azért ne játszam még az agyam, hiába 7.hétben vagyok.. 
De a nadrágjaimat minden súlymegtartásom ellenére sem tudom begombolni. Ha pedig mégis összeerőltetem a lyukat a gombbal, kényelmetlen, feszít, fáj. Aztán máris jeleznek odabentről, szúrkálnak, kopognak, puffadnak.

Eszembe jutott, hogy annó a coloros éveimből maradt egy-két hipsy nevezetű derékmelegítőm. Ezer éve nem vettem elő őket, itt az ideje.
Így nem marad más, vagyis egyelőre marad a farmer, a régi, kigombolva, ráhúzva a szűk derékmelegítő! Juppíj!!
A magassarok pedig marad csütörtökre, a csini rucival együtt!

Úgyhogy reszkess Teszkó, olyan kényelmesen sétálok rajtad végig, hogy öröm lesz azt nézni, fenék mustra ide vagy oda :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése