''''

2016. március 16., szerda

Lewis 511

Szerintem nincs a földön még egy olyan hülye, aki annyit költött három nap alatt tesztekre, mint én.
A párom már nevetett rajtam, de nekem muszáj volt reggel is, meg este is, hogy lássam cseppet sem halványodik. Nem is, szerencsére! Mára is erősebb volt, de mindaddig nem hittem egyiknek sem, míg nem mond valami konkrétabbat a HCG.

Bevallom, nem sokat aludtam a hétvégén, ezen a nagyon hosszú hétvégén! Enni sem sokat ettem, de ebben segítségemre volt a folyamatos émelygés, ami szerencsére ma nem hosszan kísért! Helyette volt izgalom, "körömrágás", dugóban ülés, de lagalább volt időm gondolkodni, ha most mégsem, akkor hogyan tovább..
Nem jutottam dűlőre, mert belül biztosra akartam menni, biztosnak lenni, így valahogy sosem lyukadtam ki másik megoldásra. Tehát arra jutottam, tök magamtól, itt nem lehet másik eset!

Az ebéd is nehezen ment le, csak a minimum CH-t dobtam be, de egyszerűen többre képtelen voltam, mivel láttam, mindjárt kettő óra..

Mikor mondták, azonnal utánanéznek mit produkáltam az elmúlt öt nap alatt, megint a torkomban dobogott a szívem. Remegett a lábam, tuti 37-ről a hőm is feljebb kúszott, de amikor az asszisztens kimondta a számot, bőgni kezdtem.
Arcomat tenyerembe temettem és ontottam a sós vizet. Zokogtam. Levegőt sem kaptam, egyszerűen megnyílt bennem valami láthatatlan ajtó, amin kizúdúlt minden korábbi feszültség, mint egy telepakolt óriás szekrény.
- Miért sírsz, de hiszen ez jó!
- Tudom, hát éppen ezért bőgök - és zokogtam tovább.

511.
Azt hiszem Lewis farmerben van ilyen..
Van? Akkor tuti venni fogok egyet, gombosat, nem érdekel, ha 20ezer, akkor sem!

Ugye hallottátok a követ?
Nekem pont a lábamra esett, de nem érdekel! A tesztek nem csaltak, a kicsi a lemaradást behozta, s még rá is tett egy kicsit! Ha átléptem az ezret, jobb lesz. Ha hallom a szívhangját, szebb minden. Ha majd megszületik, akkor nyugodt.
Bár Éccsapa szerint akkor leszek csak igazán nyugtalan :)
Úgy legyen...




6 megjegyzés:

  1. Kedves Hajni és Ágnes Kedves, köszönöm Nektek!! Jaj, nagyon álmos, de nagyon boldog vagyok :)))

    VálaszTörlés
  2. Én is,én is!Mert hat gyerkõc boldog mamájaként is emlékszem arra ez elsõ két,keserves évre,amikor sehogy sem akart jönni a várva várt gyerkõc...jövök és drukkolok...és nagyon,nagyon szorîtok nektek!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Neked is nagyon, nagyon köszönöm :))))

    VálaszTörlés
  4. Jaj de jó, nagyon örülök és szorítok nektek!Tiszta szívvel örülök a boldogságodnak a szived alatt��

    VálaszTörlés