''''

2016. március 20., vasárnap

Papagály

Most ez a legújabb.
Eddig Pocak volt, meg Pocakok, aztán meg Pöttyök, most éppen Papagáj, s én vagyok a kaltitka. Szép, mondhatom! :)
Hány jelzőt, nevet fog még kapni ez a gyerek!!
De most állítólag erre hasonlít..
Szegénykém :) 

Természetesen pénteken is voltam vérvételen. Megint látni akartam, s a hétfői kötelező túl messzinek tűnt.
De megnyugodtam, mert két nap alatt 1610 lett az eredmény!!
Igyekszem továbbra sem elszállni, mindent nyugiban és okosan csinálok, nem mocorgok túlságosan, a takarításban is csak a hajlás nélküli dolgokat vállaltam magamra, persze dirigálni így is simán tudok, nehogy valahol elmaradjon egy porcica :)
Az ablaktisztítás még várat magára kicsit, de ma végre a terasz is visszakapja tavaszi formáját, s ha a virágbeszerzésnek egymagam nem is állok neki még, azért már ki lehet majd ülni kicsit az éledező napfényre pokróc alatt.
Addig meg kötögetek, s ha lassan is, de végére érek a nyári darabnak. Azt se bánom, ha végül hordani sem tudom majd :)

Az émelygések megvannak, tegnap este például azt hittem, kifordulok az ágyból, annyira elkapott, de legalább bentről folyton üzengetnek, s ez hiába szúrkálódásban nyilvánul meg, én odavagyok érte, s nem bánok én semmit sem, azt sem, ha reggelenként majd a nagy fehér kagylóba kell belehallóznom!!
Csak meglegyen a válasz! :)))



5 megjegyzés:

  1. De örülök!...továbbra is megy a drukk! :-)

    VálaszTörlés
  2. :) de jo ezet atelni Veled Istenem:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm Nektek!! Valójában felfoghatatlan boldogság van bennem, amit csendben, néha megkönnyezve ringatok magamban.. :)) ölellek Titeket!

    VálaszTörlés
  4. Csendben veled könnyezem!Nagyon vàrom minden nap a híreket felőletek!!!Zé

    VálaszTörlés
  5. Drága Zé, Neked is nagyon köszönöm!!! :))) és hogy itt vagy! :)

    VálaszTörlés