''''

2016. március 10., csütörtök

Teszt

Azt hiszem, egészen jól produkálok, bár a tesztekkel hadilábon állok.
Hogy behozzam a lemaradást, kapásból négy féle tesztet csináltam, azokból is reggel és este.
Próbáltam 10-es és 25-ös erősségűt, netes és gyógyszertári tesztet. Kíváncsiságból, meg ugye, hogy pótoljam az elmaradt mártogatásokat.
Érdekes..
Tény és ezt újra megállapítottam, hogy a netes tesztek, tök mindegy milyen érzékenyek, hol mutatnak valamit, hol nem. Míg az Ixepil és Gábriel, ami 25-ös, már kimutatta, mi van, addig a 10-es meg sem mozdult. Ma is épp csak, ha jól megvilágítottam esetleg, láttam rajta valamit, míg a Gabi határozottan erősebb lett..Protectort nem is vettem, hiába akarta rámtukmálni a nőci, mondtam, köszönöm, fals pozit nem akarok látni, volt benne részem..
Bárhogy is van, bírom ezt a mártogatást, vicces, hogy két percenként meg-megnézem, a kimondottan erős csíkot pedig mosolyogva becézgetem.
Fura, hogy nem kell keresnem a csíkot, ott van az magától, most pedig ha belépek a fürdőbe, már oda sem kell hajolnom. Megadta magát!

A mai nap HCG mérése, bár nem vágott a földhöz, de határozottan jobban tetszett, mint a régiek. Még nem lélegeztem fel, hogy is tehetném az 54-es körzetszámmal, de bizakodó vagyok péntekig délután mindenképpen, közben pedig lelkesen tesztelgetek tovább, bízva abban, nem lesz rájuk szükség többet, így jobb, ha mielőbb megszabadulok tőlük..

A pihenés folytatódik, nem vagányokdom, s próbálom elhinni, valami történik...azért indiántáncot még nem merek járni, sokan nem is értik, miért nem fagy a vigyor az arcomra a reggeli pár fokban. Hát, voltam én már minden, csak halott katona nem, kérem, jobb az elővigyázatosság!
Halkan bízom belül, semmit nem csinálok másként, és az agyam sem száll el..nem küzdök stresszel sem, legfeljebb a reggelivel, hogy már megint nem mennek le a falatok, mert egyfolytában émelygek.
De ezt is jónak könyvelem el, akár a többi  tünetet!

Most pedig várok tovább :)





3 megjegyzés:

  1. Azért ez egy szép teszt! Csendben örülve tovább drukkolok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon köszönöm Mindenkinek!!! :)))) most várok épp a következő vérvételre, ígérem, beszámolok!! Puszi és ölelés Nektek :))

    VálaszTörlés