''''

2016. április 1., péntek

Sisterhood

Pályáztam.
Gondoltam, mi a fenét tudnék én megint írni egy olyan témában, amihez gyerek kell..
A terv megvolt, hogy lesz, meg az akarat is. Rajzolni is szépen tudok, tortát is csinálok bármilyen babásat, de bocsánat, szülni eddig még nem sikerült..

Ez van, ha az ember elvileg meddő.

Aztán ketten is addig nyüstöltek, hogy csak megírtam az én verzióm, vagyis azt, hogy nincs. S azért mert nincs, ne tessék kirekeszteni, hadd legyek én is legalább oly hasonló tagja a társadalomnak, aki képes kifáradni és szabadságot akar.
Megírtam.
Aztán megkaptam a meghívót is, s mivel már jó ideje nem látogattam a klub köreit, meg amúgy is jobb kedv lévén ki akartam mozdulni, nem hátrányként említve, hogy az ember ilyenkor kicsípi magát, elmentem.
Na, ide nem vettem fel végül magassarkút ugye, meg a romantikus ruhát sem :)

Szépen sorban hallagattam a szebbnél szebb írásokat, tapsoltam lelkesen, meg jókat hahótáztam.
Aztán amikor az én írásomnak a címét bökték ki, legörbült a szám.
Bevallom, 40 év ide vagy oda, meghatódtam. Még jó, hogy az én írásom volt, mert így ismertem, s legfeljebb csak a feléig bőgtem. Nem magam miatt, csak fura volt hallani saját írásom, a bennem lapuló nehéz gondolatokat, s tudni azt, már mások is belém látnak. Nem kicsit.

Mire a színpadra kellett lépni, már összeszedtem magam, de Rácz Zsuzsa szavaival élve, mint az albán szamár, úgy bőgtünk mégis.
Arról nem is beszélve, bőgött ott mindenki, és ugye akkor én már tudtam, dobog bennem Valaki, ami abban a pillanatban a legnagyobb bőgésre adta az okot.

Szóval így nyertem én az újdonsült Sisterhood díjat, meg vele egy szép estét, újabb barátokat, s a tudatot, a múlt lehet akármilyen, nem lógok ki a sorból, s lesz belőlem is Anya, aki majd jól meg is tudja a magyarok istenét :)))





12 megjegyzés:

  1. Alban szamar vagyok en is, es nagyon jo. :)
    Gratulalok a dijhoz, orulok, hogy megleptek vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Napocskám, nagyon köszönöm :)) valójában nekem is meglepetés volt, de örültem neki nagyon :) ölellek...

      Törlés
  2. Elolvastalak,megneztelek:)) Kulon koszi,hogy a videot is megosztottad!

    Gratulalok a dijhoz!, en is vegigsirtam es bizom benne mar csupa oromteli kozossirasunk lesz:)Szivbol kivanom, szeretettel!:)

    puszillak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágnes Kedves, nagyon köszönöm :))) néha előfordul, hogy csak ülök és nekiállok sírni..persze most már csak a boldogságtól! :))) puszillak sokszor!!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. ...gondolhatod, azért magammal kevésbbé voltam így megelégedve :)))

      Törlés
  4. Pityergek...azért,amit olvastam tőled és azért amit làttam belőled!Együttérzésből és örömömben...Gratulàlok!!!Zé

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zé, Neked is nagyon köszönöm! Büszke is vagyok rá, meg hát ugye, mikor még a pályázatot beadtam, nem tudtam, valójában boldog sírás lesz a vége :)))

      Törlés
  5. Édes, Drága, de jó, hogy megint megtaláltalak!
    Most kezdem olvasni a végéről újra, hogy tudjak Rólad mindent, amit megosztottál azóta.
    Gratulálok a díjhoz és a babához is, kívánom, hogy boldog legyél, nagyon!!!!
    Nagyon szerettelek és együtt éreztem Veled régen is, és most is.
    Kívánok minden jót Nektek, szeretettel!
    Betty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Betty! Nem tudom, hogy melyik blog tartozott Hozzád, de azt hiszem, vannak emlékeim ;)) nagyon örülök Neked!!!! Köszönöm, hogy itt vagy, bevallom nem gondoltam hogy a korábbi blogom sok-sok olvasói között vannak még termékeny blogolók :) bele szoktam nézni, de olyan kevesen..sajnos :( köszönöm, hogy itt vagy, maradj is kérlek!! Ha írsz még, jelezd kérlek!! Ölellek és nagyon köszönöm Neked is! :)

      Törlés
    2. szia :)
      Nem blogom volt, csak olvastalak, és időnként írtam is Neked és mindig válaszoltál :)
      Maradok és olvaslak és szeretlek és drukkolok Neked így ismeretlenül is.
      Sok-sok-sok szeretetet küldök és ölellek! :)
      Betty

      Törlés
    3. szia :)
      Nem blogom volt, csak olvastalak, és időnként írtam is Neked és mindig válaszoltál :)
      Maradok és olvaslak és szeretlek és drukkolok Neked így ismeretlenül is.
      Sok-sok-sok szeretetet küldök és ölellek! :)
      Betty

      Törlés