''''

2016. április 18., hétfő

Pisi

Gyorsan telik az idő.
Olyan gyorsan, hogy csak a mostani UH vizsgálaton eszméltem fel, persze lábam között a megint fülig érő szájjal, szintén boldog - mintha övé lenne a gyerek :) - dokival, hogy már a 10.hétben vagyunk..azaz hogy papíron a 9.6 verziót nyomom.

Szerencsére továbbra sincs semmi extra tünet, leszámítva, hogy néha olyan szagokat is érzek, amik Párom szerint egyáltalán nincsenek - pedig szerintem tuti vannak, csak eltitkolja, vagy azért csinálja, hogy valóban kismamának érezzem magam -, meg hogy a ciciket nekem kell tartani reggel, két kézzel, le ne szakadjanak, no, meg a néha még jelentkező émelygés, ami el tudja venni az étvágyam, de ennyi. Más semmi.
Ja, igen, hogy néha - gyakran - ültömben tudnék elaludni..általában sikerül is, meg a pisi.
Ami lehetőleg akkor a legjobban kellő dolog a világon, mikor lehetőségem sincs rá, mármint hogy pisiljek.
Mert hát ugye inni kell. Most többet is.
Szerencsére most kicsit "lóra" váltottam, mert nyakalom a vizet. Ha meg az ember, illetve a ló sokat iszik, akkor ugye..
Ha otthon vagyok, pedig általában itthon vagyok, simán megoldom néhány lépéssel a slozira menettel, de vannak esetek, mikor egy lépést sem tudok tenni. Mondjuk, az autóban ülve. A belváros közepén. A déli dugóban..

Az út szélén semmi meki, csak egy nyamvadt benzinkút, amiben tudom, hogy nincs WC. Nem is értem..csak sarki kocsmák, ábécék, ruhaüzletek. Vagyis esélyem sincs egy gyors kanyarra, hogy könnyítsek magamon.
Gondoltam arra, tartok a kocsiban egy poharat ilyen esetre. Na, most, elég nagy pohár kellene, hogy két méternyi haladás között el tudjam intézni. Ha el tudnám intézni, de nagyobbnak látom annak esélyét, hogy meg sem próbálnám. 

Pedig ma is azt néztem, mihez nyúlhatnék mégis..
Papírzsebkendős doboz - átázik. A zsebkendők még csak-csak felszívnák valahogy, de túl sok menne mellé. Aztán egy üres nejlon zacskó. Lyukas, nem jó.
Gyógyszeres doboz, igaz, három osztással bír, de mégis kicsi. Pedig sok gyógyszer elfér benne, én mondom! Üres ásványvizes palack, huh, mit nem adnék, ha most ami bennem van, az benne lenne!! De mivel nem vagyok pasi, esélytelen!
CD tok. Á, Ákos 40+. Kizárt!
Mappa, benne az orvosi - rendkívül nedvszívásra képtelen papírokkal, ja és, hogy el ne felejtsem, a Kismamakönnyvvel!! Igen, mert nekem már ilyenem is van! Bizony, most már papíron is igazolhatom, hogy jogos és egyben befogadott személye vagyok a társadalombiztosítás erre jogosult csoportjának! Mondjuk ez most nem változtat azon a tényen, hogy bebrunyálok!
Körömlakk, labello, még valami?! Semmi.
A táskám meg hátul a csomiban..de az meg tele kacattal, mint egy igazi női táska. S már a biztonsági öv is nyom! Fasza!

Aztán azon gondolkodtam, a napi 3x3 szex miatt - az útró kúpok felhelyezését hívom így, ne tessék megijedni! - betétet hordok!
Igen, jó vastag, meg szárnyas, és azt hiszem, négy cseppes!! Akkor mennyit is bír? S vajon ha bele, akkor nem-e ki? Mert ha már elkezdem, nem tudom abbahagyni! Most biztosan nem! S akkor hiába arcomon az önelégült, megkönnyebbült 9.6-os vigyor, ázik az ülés, a padló, no és a szoknyám! Nekem pedig még jelenésem van!
Persze az is lehet, ha kiállok a napra, simán kiszáradok tíz perc alatt, legfeljebb egy-egy kiéhezett kan túlöltözött mozgóárusnak néz, de akkor én büszkén felmutatom a Kismamakönnyvem, meg a középső ujjam, aztán annyi!
Bár ha jól utána gondolok, van az az izé, amit most nyomnak az interneten, hogy a lányok is tudjanak állva pisilni..igen, ezt meg kell néznem még az AilExpressen, igaz, mire ideér, akkora hasam lesz, hogy esélyem sem lesz használatba venni..mert nem férek majd magamhoz..

Ezeken, ilyeneken járt az agyam, aztán azon vettem észre magam, kijöttem a dugóból, ügyesen nem pisiltem sehova, és ott egy mekiiiiiiii! S nekem bár odabent a salátán kívül nem sok minden terem, örültem én annak a piros busznak, mintha szülinapos gyerek lettem volna a zsúr előtt!
Berongyoltam, szoknya fel, bugyi le és sóhaj! Aztán olyan boldogan mentem én a pulthoz egy nyamvadt üveg ásványvízért, mint egy kiszáradt teve!



2 megjegyzés:

  1. :D nagyon aranyos írás és ismerős ....
    Az állandó alvástudás nekem 3 hónapos korig tartott. Még a hóba is lefeküdtem a Városligetben, mondván, hogy csak hóangyalt csinálok.
    És a negyedik hónapba lépve elmúlt. Kíváncsi leszek, hogy Neked meddig lesz, vagy végig a 9 hónapig?
    Azt a pisiléshez kellő valamit, Te is meg tudod csinálni, nézd meg a képét, csak hajtogatni kell és jó alapanyagot hozzá - ami nem ázik át addig.
    Minden jót, puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz ötlet, de már megrendeltem..bár az a gyanúm, sosem fogom használni :))))

    VálaszTörlés