''''

2016. április 6., szerda

Korai nyár

Imádom én ezt a teraszosdit!

Napok óta szinte nyár van. Hétágra süt a nap, finom szellő kering körbe és éled a természet! Meg én is.

Már pont azon gondolkodtam, hogy fogok egy kis színt összeszedni? Olyan fehér vagyok, hogy Alaszkán még egy bundában is elvesznék, arról nem is beszélve hiába a mínusz kilók, szalmát legelő jól lakott tehénnek érzem magam!

Szolárium kilőve.
Próbálkoztam annak idején vagy tucatnyi barnító krémmel, spray-vel, meg mit tom én mi féle cucokkal, de azon kívül, hogy iszonyatos büdös volt mindegyik, még szabályosan sárgára is színezett. Ha meg kopni kezdett, kb úgy festettem, mintha egy hétig a homokozóban játszottam volna, de csak a cicamosdásig jutottam volna el.
Aztán voltam befújós barnítón is, aminek az első napját élveztem a legjobban, mert olyan barna voltam fürdés előtt, mint egy kreol bőrű magyar néger, s ha a tükörbe néztem elolvadtam a gyönyörtől, hogy hogyan is lehetek én ilyen vékony, meg eszméletlen jó csaj, de aztán csak le kellett mosni a savanyú igazságot, aztán visszatért a tükörbe a jó öreg Virág.
R-go, nem vált be egyik sem..

De ez a tavaszi napsütés a legjobbkor jött!
Végre nem kell Haushka barnakrém, meg kevert arcpúder, kifekszem egy órácskára hasra meg hátra, aztán máris olyan a bőröm, mint a napsütötte Toszkána!
Ilyenkor be sem kívánkozom a szobába, ahol valószínű egyből elmenne a kedvem a fotelban halomban heverő vasalni valótól, de most nem akaródzik neki állnom. Különben is, a vasalódeszka be van fogva, most éppen íróasztal, mivel a sok könyvelési anyagtól már a másik, eredeti funkcióját tekintve is asztal, roskadozik. Tele van pakolva bankkivonatokkal, terminál szalagokkal, meg az én sóhajaimmal, hogy mikor lesz már vége? Majd ha esik, szerintem..

Arra még volt kedvem, mert általában arra mindig van, hogy bedobjak két paleo piskótát sülni. Most pedig annak az illata lengi körül a napágy fémkeretjét, hát nem csodálatos?
Délután még, mint egy jó házitündér kiteregetek egy mosást, összedobok egy csokis és epres sütit, és pörögve - na, jó, ez nagyképűen hangzik -, mint a búgó csiga, összedobok valami hideg vacsit. Talán a szemetet is leviszem, de most még heverek kicsit a napon, bedobom a relax tengert és határozottan azt képzelem, odalent az autók helyett az óceán veri hullámait!

Már megint meg kell állapítsam, minden jó és minden szép :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése