''''

2015. szeptember 25., péntek

Negyven lettem..

Ha negyven lesz az ember, több mindenre kell már odafigyelnie..

Mondjuk, már reggel ne azzal kezdje a napot, hogy szívrohamot kap, mert majdnem elüti az autó ott, ahol egyébként korábban mindig körül nézett. Ennyi idősen már figyelmetlen, ugye..
Meg hogy ne felejtse el, másnap koncertre megy, amiről egyébként is hónapok óta beszél. Igen, ide kell a kavinton..mondta is Kata, én meg mondtam, jó, hogy Ő a fiatalabb, mert így mindig a nyomomban jár és tud figyelmeztetni.

Meg aztán az sem hátrány, ha van humorérzéke, mert így nem sértődik meg, ha sorban lebanyázzák.
Nekem van, szerencsére, s mivel az öniróniám is igen fejlett és rendszeresen gyakorlom is eme önsanyargatást, így tulajdonképpen megedzettem magam, tisztában vagyok azzal, eljött a "B" oldal.
Miután rongyosra hallgattam az "A"-t, élén a Brossal meg a NyuKidszOnTheBlokkal, jöhet a következő fejezet, csak kicsit hallkítva a hangerőn.
Mondtam is, nem kell nekem meglepi buli, öreg vagyok én már bohócnak :)

Iszonyú jó érzés viszont a sok jó barát, a sok üzenet és telefonhívás, az egy másik dolog, hogy ilyenkor alig haladok a munkámmal, de hát, ez van, nem nyávogok, meg amúgy is, van egy kis segítőm is, aki szépen követi utasításaimat, s tanulja a Virág-féle cukrászatot. Irigy sem vagyok, átadom én a tudást, s engedem is, hadd vegyenek le a vállamról, elvégre vén szatyorba nem pakolunk már sokat, mert leszakad a füle..

Ezért a mai vacsihoz - öt és fél év után sikerült azért :) - felvettem a fekete ruhám, na, nem azért mert gyászolom a múltam, hanem inkább, mert a fekete, mint tudjuk, az slankít, és ahhoz felvehetem a retro Beatles-es fülcsimet, így már totál jól festek, akár egy igazi dögös negyvenes.. :)

Jöhet az újabb 40 :)



2 megjegyzés:

  1. Utolag ugyan, de Isten eltessen nagyon sokaig!!! legyen meg mindened amire vagysz! ezt kivanom:)

    puszillak es kepzeld el, hogy megrangattam a fuled:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm Ágnes Kedves, oly kevésre vágyom, csak teljesül :)) Ölellek..

    VálaszTörlés