''''

2015. szeptember 22., kedd

Alvás előtt

Ma este konkrétan azt se tudtam milyen nap van. Simán úgy indultam az ágyba, hogy akkor holnap csütörtök..és totálisan megörültem, mikor rájöttem, még csak a keddet zárom le..
Valószínű olyan öröm volt bennem, mint abban a vendégben, akinek végül mégis elvállaltam a tortáját. Pedig majdnem nem. Mert utálom, hogy az utolsó napokban jut eszükbe, nekik torta kell, meg szép is, meg jó is, meg finom is, és az sem hátrány, ha én csinálom..mert én megcsinálom..mindig..mert hülye vagyok, pusztán azért..

Ma is hétig nyomtam. De valahol be kellett hozni a megint lecsípett délelőttöt, amit naná, hogy dokinál töltöttem. Most éppen megcsapoltak. Má' megint. De ha ez kell, hogy belém lássanak, akkor tessék, adom én a karom, kaszaboljatok!

Aztán bőgtem is. Most már ez sem maradhat ki a napi programból, akár sikerlistás is lehetne, olyan gyakori. Nem tudom, miért. Csak úgy jön. Nem kérdezi, akarom-e, meg azt se, van-e bajom. Neki ez tök mindegy!
Csak nekem nem.
De most klimax van, ezt kell szeretni.

Bírom az embereket, mert többségük jót mosolyog rajtam, pedig egyáltalán nem vicces, ha a műanyag flakont a falhoz vágom, vagy ha a semmi miatt zokogom vizesre a párnám. Próbálom könnyen venni, persze! Már amennyire lehet. Végül is, van egy jó oldala is; a legközelebbi, tényleges klimaxnál már nem ér meglepi. Mert nekem ebből is kétszer jár, kérem! Mint az endoból, a terhességből, az elvesztésből, a rákból..még jó, hogy a jobb az több azért.

Például holnap kezd az új kiscukrász nálam, akihez nagy reményeket fűzök, főleg hogy ezentúl nem kell esténként is bent dekkolnom, s így a második, otthoni műszak is hamarabb kezdődhet, no, és ne felejtsük, talán lesznek hétvégéim!
Igaz, ahhoz ma még szét kell szakadni, de no stressz, a fülembe ez ez izé, amit az akupunktúrás adott, állítólag oldja a streszt..úgy legyen, rajtam nem múlik!

S ha már az injekcióból nem kaptam felmentést, bízom benne, majd az ÁEK-ben kapok valami ellenjavallatot erre a magam számára is elviselhetetlen állapotra..
23:12..és akkor nyugovóra is tértem.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése