''''

2016. február 3., szerda

Doki újra tervezve

Ma megyek dokihoz. Újra. Megint.
Illetve már itt ülök. Szépen, okosan várok.
Nincs bennem stressz, most tényleg nem kamuzok, legfeljebb csak izgulok kicsit.

Alapban is tök pozitív vagyok, egy ideje meg aztán pláne!
Diéta, mínusz tízen kiló, kisebb nadrágok. Akkupunktúra, meditációs lélek és agyfeltöltés. A szájfeltöltés most is elmaradt, minek az? Nő vagyok én, nem kacsa.. Hálázok, reggel és este tömöm magamba a pozitív gondolatokat, meg a "jó vagy, szép vagy, ügyes vagy, na és brilliáns elme" mondatokat. Lassan én is elhiszem..
Megint edzem, vizsgáim is letudtam, s belevetve magam a munkába, próbálok minden stresszes gondolatot kizárni agyamból.

Kicsit jó érzés, hogy nem csak én járok ugyanabban a cipőben...csizmában, bocsánat. Vagyunk itt egy páran, akik mosolyogva köszöntjük egymást, vagy felmerül bennünk, bennem legalább is, hogy már "láttalak itt máskor is".
Te örültél, te mosolyogtál, s igen te sírva jöttél ki abból a szobából, ahonnan nekem is ugyanúgy kellett volna, de valami fura oknál fogva, az én torkomon megakadt a gombóc. Hogy tartottam magam akkor vagy csak megszoktam a fájdalmat,  emlékszem, bevallom. Szerintem volt ez is, az is.

Te pedig már voltál itt, s ha jól emlékszem, akkor is a pöttyös ruhás leányzó kísért el, éppen ugyanígy, abba a szobába, ahol akkor is szolgáltatnod kellett családfád leendő darabjait.

Szék most sincs több, éppen ugyanúgy állni kell, de most látom, az egyik dokinak van szemüvege, korábban nem hordott ilyet..

Az akták, az enyém inkább kortörténet, messziről megismerem, ugyanúgy kerülnek be a szobába és ugyanúgy szólítanak, csak legfeljebb új asszisztensek.

Tehát sok minden nem változott.
Szerintem odabent sem. De ezt még nem tudom, csak ha szólítják a nevemet, csak ha levetkőzöm tök pucérra megint és egy szál paprírral szemérmem takarva lépek be az orvosi szobába.
Most megpróbálom legjobb oldalam mutatni, minden terén. Hátha az UH ezúttal zöld lámpát ad, s kezdődhet minden elölről, talán utoljára..

Szólítanak..

3 megjegyzés: