''''

2016. február 6., szombat

Nem normális

Reggel. Tükör.
- Te jó ég! - mondom magamnak magamra nézve - híztam??
Ráállok a mérlegre.
- Mi vaaaan?! - a számok ugyanannyit mutatnak, mint pár napja, ugyanannyit mit egy hete, pontosan azóta, mióta lefogytam a 10 kilót és mióta ugyannyit mutat. R-go, nem híztam.

Kövérnek látom magam. Megint, éppúgy, mint azelőtt, mielőtt fogytan volna. A nadrág kisebb, a bugyi is, a ruhák is. A has laposabb, a fenék formásabb, mégis azt hiszem szűk, hogy a hasam puffadt, és seggem van. Olyan jó nagy dagadék, ami nem fér el még a WC ülőkén sem kényelmesen.

Az agyam génhibás. Nem vitás. Bekódolta a korábbi gondolatokat, amik szépen most újra bekúsznak szemeim elé, mint egy filmszalag. Új program kell. Valami 186.2-es verzió, de az is lehet, a tizenkettedikre lenne inkább szükség..meg egy új gép, mert ez nem bírja a haladást, belassul, kiakad és lefagy. Garancia pedig már ohne! Negyven fölött???! Csak és kizárólag utángyártott alkatrész. Ennyi.

Hibás itt minden.
Vagy mi nők vagyunk alapban hülyék?
Lehet, akkor sem voltam már kövér? Most meg pláne?
Könyörgöm, normális vagyok?
Nem. Nem normális. Komplett idióta, aki a kor előrehaladtával egyre hülyébb lesz!
Szuper!

Nézem a tükröt. Benne magam.
Torz ez, nem vitás. Valaki idecsempészte a Vidámparkból kiselejtezettet! Igen, ez az! Megvan a megoldás :) mehetünk tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése