''''

2016. február 26., péntek

Benső hangok

Szóval, az van, hogy megkaptam őket.

Először kettővel indítottam, mármint a korábbiakhoz viszonyítva, aztán bent az első találkozásnál, ami természetesen egy mikroszkóp alatt történt, már háromról esett szó, majd mikor Motyogi közölte velem, miután én abszolút kiszolgáltatott helyzetben, igencsak szétfeszített lábakkal hevertem a pamlagnak nem éppen nevezhető alkalmatosságon, hogy ő még ennél is pofátlanabb, és legyen négy, már köpni nyelni nem tudtam.
Persze minek is vitatkoznék én bárkivel, meg valójában úgy voltam vele, már azt se bánom, ha ketten lesznek - itt a háromra nem is merek gondolni -, csak legyen már valaki újra odabent, aki lassan kifelé kopogtat!
Így pontosan úgy örültem annak a négy megtermékenyített, lézerrel megmetszett petesejtnek, mintha már arról biztosítottak volna, egy gyerek van a hasamban!

A beültetés után szépen lementem relaxba, nem engedtem hogy a mellettem fekvő leányzó, full negatív hozzáállásával romba döntse tervem, én pedig beszélgetni fogok "velük".

Mióta kezembe vettem a Lelki köldökzsinór című könyvet, tutira biztos vagyok benne, valóban létre hozható a bent és kint kapcsolata gondolati és belső síkon egyaránt.
Be is kapcsoltam a jó kis meditációs zenémet és mosolyogva - kívülről érett tejbetök -, merültem el gondolataimban. Néha azon vettem észre magam, szabályosan hallom, ahogy bent ficánkolnak, s nevetgélnek. Fura érzés volt komolyan, de ezt hallottam. Meg a pillangókat láttam, és a nyugodtságot éreztem.

Tegnap pedig, mikor megkérdeztem van-e ott bent valaki, elkezdett szúrkálódni a hasam. Ma ugyanott.

Tudom, ezen mások jót röhögnek, valószínű olyan mellékgondolatokat gyártva, hogy ez a nő nem normális, teljesen és végérvényesen elment az esze.. Piha! Szabad országban élünk, legalább is ezt hangoztatják, kérem, mindenki azt gondol, amit akar! Így volt és kész!!

S mivel egy jó pár belső hangom már a valóságban is tényként mutatkozott meg, most sem hagyom magam eltántorítani!
Igaz, ma már a sok kis kacagást nem hallottam, de valaminek ott bent csak kell lennie, ha visszaszúrtak! Ha más nem is szemtelenkedik, a gyógyszerek mellékhatásai mindenképpen hajlamosak erre!
Na, majd meglátjuk! :)





4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm Ágnes Kedves, az az igazság ezzel magam sem vagyok most másként :))) puszik

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Drága Napocs, köszi a drukkot! Most ezek a Pillangócskák épp szétfeszítik a pocimat belülről :)))
      Ölelés

      Törlés