''''

2016. január 26., kedd

Palacsinta


Hogy menjen a francba az egész európai közösség kialakulása, meg az a sok név, évszám - bár ezek még mennek -, de hogy össze vissza ugrálnak időben ebben a könyvben, attól én kivagyok, komolyan! Már ott tartok - igaz, ez az utsó vizsgám -, hogy egyenként tépném ki a könyv lapjait, hogy aztán papírrepülőket hajtogatva, megszabaduljak tőlük az ablakon. Bár az is lehet szép fehér lapú koszorúkat tudnék belőlük csinálni majd jövő Karácsonyra, mert koszorú az kell. Meg az újrahasznosítás ugye. Papírból, dióból, gesztenyéből, üveggömbökből..most lesz EU ismeretekből is..

Hihetetlen, hogy milyen ostobák vagyunk.. Papolunk a környezetvédelmről, szépen leírjuk feketén-fehéren egy könyv lapjaira, miért ne vágjuk ki az esőerdőket..ez a papír miből is készült? ...mindegy...de most éppen itt tartok...

Lehet, hogy kezdek begolyózni?

Ma voltam - újra - speeden. Tuti biztos, holnap megint nem tudok lábra állni..mert az én kedvenc, drága személyi kínzóm gondoskodott arról, hogy megszenvedjen az első napot. 

Megvolt a hó is, köszönöm! Értem, értem, szedjem le a fát..fogom is vasárnap..valamikor.
....ööö, nem esik már több? :)

Már három órával ezelőtt is hallottam valami neszt. Kinéztem, és a kiscsaj mozdulatlan állt a szemközti srác ajtaja előtt. Pont mint múltkor.
Ezelőtt egy órával még mindig. Kitartó.
Megkérdeztem kér-e inni. Úgy nézett rám, mintha azt kérdeztem volna tőle, jössz egy menetre? Pedig tuti magyar vonatkozású a drága, mivel múltkor találkoztunk a liftben és köszönt, aztán beszélt is telefonon. Folyékonyan. Vagyis nem csak a szia, hello, köszi, palacsinta és gulyás a magyar szókincse.
De most csak nézett.
- Pisilni nem kell? 
- Teleportálni tudsz? - szimpatikus, gondoltam, van humorérzéke. És valóban magyar
- Hát szeretnék repülni és gyémántokat köpködni, de sajnos..
- Gondoltam
- Akkor semmi?
- Egy kulcs? Másolhatnál - mutatott a zárra
Nekem meg eszembe jutott az a videó, amikor egy ipse konzervdoboz, öngyújtó és körömolló segítségével lemásolt egy kulcsot.
- ....nincs fölös körömollóm..neked meg kulcsod..de akkor mindek is másolnánk?
- Aha, tényleg. Mi van a körömollóval?
- Semmi. Víz vagy pisi. Esetleg cukormentes keksz, paleo szaloncukor.
- Gulyásleves? - tudtaaaaaaam!!!
- Palacsinta?
- Jöhet - mondta
- Az sajnos nincs. Ellenben, ha olyat kérsz, ami van, azt szívesen megosztom veled, de ilyen földönkívüli képességekkel nem rendelkezem. Még, teszem hozzá, sosem lehet tudni..

De már jött is a felmentő sereg, a szomszéd filigrán legény személyében és betessékelte asszonykáját közös otthonukba.

Ennyi izgalmat egy napra!!
Na, pörögjünk tovább, hátra van még két tétel. Alig 120 oldal....

Lehet, inkább palacsintát sütök?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése