''''

2016. január 21., csütörtök

Ennyit a hóról...

Tegnap úgy feküdtem le, "igen, reggelre esni fog..". Aztán reggel azzal ébredtem, "ugye esett?"
Persze, vagy fél centi.. - hangzott a válasz. 
Mire Szigetszentmiklósra mentem, már napszemüveg kellett, hogy ne vakítsa ki a szemem a napfény.
Visszafelé meg észrevettem, hogy tulajdonképpen útközben nincs is hó.
Aztán olvadt, csöpögött, egyre kevesebb lett.
Mire hazaértem, hogy bekapcsoljam a karácsonyi fényeket, konkrétan nyoma sem volt az egésznek.

Így a fa még marad, a hóról meg ennyit.. :)

4 megjegyzés:

  1. iden itt is keves van, a beigert labnyi is csak babalab lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tetszik :)))) puszi Ági!! Ui: én meg jól ideírtam, hogy isten éltessen, mert ugye névnapod volt, de csak most látom, hogy ez is megtréfált..belepte a hó, biztos azért :) puszillak

      Törlés
  2. Remélem, vasárnap kihavaztad magad. :)

    VálaszTörlés
  3. Ki ki... Idebentről jól megnéztem, gyönyörködtünk egymás szépségében, most meg már fel is szívódott! Biztos pasiból van :)))

    VálaszTörlés