''''

2016. május 28., szombat

Problémák

...vannak..
Jelen pillanatban két dolog az, ami hatalmas gondot okoz. Az egyik a törölköző.
Ugyanis nincs a piacon olyan puha türcsi, ami nekem megfelelne. Illetve a melleimnek.
Moshatom én kímélőn, tehetek bele akármilyen silket, túrót nem ér!
Jó múltkor az IKEAban vettem egy iszonyú finom puha törölközőt, de aztán szinte kiöblítve csak, úgy száradt meg, hogy jelenleg azt is utálom a többivel együtt. Ahogy a szárítkozást is, mert ahogy hozzám ér, vagyis a melleimhez, ordítani tudnék..
Nincs más, be kell vetnem a hajszárítót..

A másik gondom a napozás.
Még tavaly kerültek megvételre azok a szétnyitható, még napellenzővel is ellátott nyugágyak, melyek ezeddig remekül szolgálták mivoltukat. Namost nekem a napokban akadt velük egy kis problémám. Egész egyszerűen nem tudok rajtuk hason feküdni..
Próbáltam párnákkal alápolcolni a hasam fölött, de akkor a melleim nyomta a vasmerevítő. Takarókkal, de akkor meg rettenetesen izzadni kezdtem és az meg felszívott mindent. Moshattam.
Aztán helyezkedtem oldalt, mindegyikre kérem, de az se tetszett a gyermeknek.
Néztem a használatit, de abban nem volt olyan, hogy ne használd, ha terhes vagy..
Így miután végigszenvedtem egy órát a kísérletezgetéssel, feladva azt maradtam a hátamon.
S most így elnézve a lábszáram, tök jó színe van - elől, de hátul meg fehér, persze ugyanez a helyzet a többi első és hátsó testrészemmel is. Érdekes nyár lesz..vagy nincs más, itt is be kell vetnem más praktikát. Mondjuk az állva napozás...?




3 megjegyzés:

  1. En azonnal az allva napozasra gondoltam:) vagy ulve ugy, hogy a hatad, labszarad szabadon marad.
    Erre a szaritkozos dologra nem emlekszem, marmint,hogy ennyire erzekeny lettem volna.Nem tudom mitol van.Meztelenul kil;assz, napozol es torolkozo sem kell:))

    puszi, szia:))

    VálaszTörlés
  2. Ő Drága, a fészbúkon annyi tippet kaptam, képzeld ;))) tudtam én, hogy nem vagyok egyedül :) a legjobban a pocinak és ciciknek homokba ásott gödör tetszett, illetve a lyukas matrac, ami bár nálunk nem, de külföldön kapható több színben :) vagyis vagy tengerpart kell, vagy külföldre út, de egy biztos, lyuk :))) puszillak

    VálaszTörlés