''''

2016. november 3., csütörtök

Utoljára így Veled...


A legszebb kilenc hónap áll mögöttem.
Minden percét imádtam, élveztem és a szívembe zárom örökre, akár a legszebb szerelemet e Világon!

Most még így vagyok Veled, ketten.
Bennem mocorogsz, bennem vársz. A világra és rám is talán. Talán éppen úgy, ahogy én vártalak a legkietlenebb percekben, a legborzalmasabb órákban, akkor is, mikor volt, hogy azt hittem, mégsem érkezel.. talán épp úgy akarod bőröm illatát, ahogy én érezni a Tied, azt az édes, baba illatút, mely beleívódik az orrba örökre! Talán ide akarsz bújni, egészen közel hozzám, ahogy magam is szorítani akarlak már a legfinomabb öleléssel, hogy tudd, míg élsz, védelek, s Veled leszek! Amíg dobog bennem szív..

Most még így vagyunk, mi ketten, egy testben, egy lélekben, s én Neked adnám ezt az egészet, ha tehetném, de talán önző is vagyok, mert magamnak akarlak. Így csak a fél életem a Tiéd, szívemből a szíved, lelkemből a lelked. Kicsiny életemből a Te élted is most már!

Holnap az egyből kettő lesz, Te és én. Részemmé váltál, s a Részem maradsz. Akár a legszebb szerelem e Világon...örökre!




5 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok, hogy minden rendben menjen.
    Ha van lehetőséged, írj, hogy mi van veled és a picurral.
    Ezt az írást pedig majd ha nagy lesz,mindenképpen mutasd meg a fiókádnak.
    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utólag is nagyon köszönöm :)) minden "simán" ment, s ha minden más döcög is, azért haladunk :))

      Törlés
  2. Csodálatos nap lesz a holnapi!Születik egy BABA,egy Édesanya(bàr,mit tudjuk màr kilenc hónapja az vagy),egy Édesapa és egy Csalàd...Köszönöm,hogy részese lehetek a csodavàràsnak,s hogy holnap veletek lehetek életetek egyik legmeghatározóbb eseményén...mert rengeteget fogok gondolni ràtok! <3 Valahogy ha nàlad jàrok mindig pàràs lesz a szemem .. Zita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Zita, és elnézést hogy csak most, de nem jutott időm akkor rá, aztán meg valahogy kiment a fejemből, de ez érhető azt hiszem :))) köszönöm Neked is, hogy Te is gondoltál rám, szorítottál és ott voltál velem!! :)

      Törlés
  3. Szeretném megköszönni Dr. Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy Dr. Duma segít az embereken. Örülök, hogy a lányom Dr. Duma segítségével megszabadult a drogfüggőségtől, köszönöm Dr. Duma az erős varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba Dr Dumával:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés