''''

2017. július 25., kedd

Nyavajgás

Nos, miután meggondoltam magam, hogy kivessem nyikhaj testem az emeletről - már csak azért is, mert sok értelme nem lett volna, legfeljebb a lábam töröm..gyógyulásnak indultam.
Volt egy jó pár nap, mikor valóban feladni készültem azt, belőlem lesz még normális, egészséges némber, de aztán ezeknek is vége lett. Látni kezdtem a fényt az alagút végén, s főleg miután a dokim megnyugtatott, nem hiába zavartam szabadsága idején, elvégre tényleg tökéletesen undorítóan néztem ki,  s nem csak nyavajogtam, hogy itt fáj, ott fáj, én is megnyugodtam, nem vagyok annyira nyápic senki, s felmentettem magam a sírás szégyene alól. 
Az hogy hányok, vagy rosszul vagyok, esetleg nem tudok felállni vagy éppen enni, hogy szétszakad a fejem, viselem, tűröm és elfogadom, de az a fájdalom, amiben részem volt jó pár napig, megviselt. Sorra kaptam be a fájdalomcsillapítókat, ami miatt persze a gyomrom is kikészült kicsit, de nem sokat értem velük, legfeljebb csak ennyit. 
De kaptam három hét "kimenőt" a dokimtól, hogy kicsit csillapodjak - na, nem eszem vesztve őrjöngtem, itt nem erre kell gondolni! -, hogy kicsit lemenjem a gyulladás, és kicsit szebb színben lássam a világot. 
Pedig én mondtam neki, amit lát, az nem is durva, volt hogy éjjel is arra keltem a sebeimből szinte folyik a genny és a vér, reggel mozgatni sem tudtam a nyakam, de ő váltig állította, higgyem el, ez így is durva, s bevallása szerint ilyen heves reakciót még ő sem látott.
Hurrá! Újabb kivételes esete vagyok az orvostudománynak!!! 

A három hét pihenőnek vége, s most újabb három hèt kezelés következik..
Valahogy már nagyobb kedvvel megyek elébe, bízva abban, kisebb lesz a reakció, s hogy nem költözünk magasabb lakásba sem. Addig végigcsinálom, újra kezdve a 160 grammos diétát is, meg az ötletet, hogy le kellene fogyni, s ezt bízom benne, nem vetem el hamarosan..
Két hányás között majd beiktatok egy kis speedet, meg használatba veszem az itthoni táblázatokat, melyek szerint 30 napos kihívás vár rám guggolásban, hasazásban, sőt kinéztem a közelbe egy Fitforma stúdiót is, oda is bemerészkedem!
S mivel a nyaralás februárra tolódik, addigra egészségileg tuti jól, arról nem is beszélve, hogy nőügyileg állat bomba nő leszek, s talán végre beleférek az évek óta doboz alján heverő ruhácskámba, melyet most még egy fotó erejéig sem tudtam magamra erőltetni..na, motiváció indul!
...bezzeg ha én lennék JLO, úgy lennék jó, ahogy vagyok.. :)




4 megjegyzés:

  1. Édes Virág!
    Olyan nagyon régen írtál, de én nem adom fel, és benézek időnként, hátha...
    Remélem a körülményekhez képest minden rendben van, amennyire rendben lehet és...
    Buta általánosságokat tudnék írni még, de úgy érzem nem való az ide, talán érzed és tudod, hogy szeretünk és drukkolunk Neked és várunk itt.
    Örülnék nagyon, ha legalább néhány sort írnál.
    Nagyon várom!
    Sokszor gondolok Rád és hiányzol.
    Szeretettel:
    Betty

    VálaszTörlés
  2. Drága :)) olyan kedves Tőled az aggódás :)) köszönöm :) igen, minden rendben, és írok is, csak valahogy elcsúszott a dolog és sokszor az idő szűke miatt már nem itt vagyok, meg másutt, hanem csak másutt...a fészbúkon megtalálsz Liliput helyett.. oldal alatt :)) ott írogatok ha van időm, mondjuk abból elég kevés akad, meg a gyorsaság, az egyszerűség, ami miatt végül “csak” oda kényszerültem :) ott várlak! Ölellek... :)

    VálaszTörlés
  3. szia Édes Virág :)
    DE JÓÓÓÓÓÓÓÓ :)
    Megtaláltalak a FB-on, és nagyon örülök, hogy minden rendben!
    Írok oda Neked.
    Szeretettel ölellek én is :)
    Betty

    VálaszTörlés
  4. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphatnak a függőségük megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés