''''

2017. március 5., vasárnap

Levél

Kedves Terézanyuk,

Köszönöm a meghívást a klubba...

És terveztem is hogy megyek, esküszöm, sőt alig vártam, tudjàtok, hogy legyen nekem is "én időm" :)))) de sajnos úgy alakultak a dolgok, hogy miután Páromra hatott a több évnyi folyamatos könyörgésem, miszerint visszeres lábait illendő lenne megcsináltatni - ugyanis azt ígérte, ha Nonó meglesz, akkor az is végre -, és Nonó megvan, így ígéret szép szó, most végre sikerült! Ebből fakadóan nekem annyi, mivel a két üzletet vkinek vinni kell, meg koordinálni, az pediglen lennék én, r-go most nincs más dolgom, az éjszakai keléseken, a folyamatos fejéseken kívül - lelkesen csinálom akár  egy makkgyűjtő kiscserkész -, mint rohangálni, beszerezni, irányítani, közben azért gondolva a születésnapos megrendelőkre is, csinálni egy-két meseszép formatortát, ja és persze, hogy ne unatkozzak, befejezvén főiskolai tanulmányaimat, elővizsgázni.. bevallom kissé hulla vagyok, szemeim egészen jól benőttek az utóbbi időben, de megtanultam veszettül jól kilátni rajtuk, néha azt sem tudom, fiú vagyok-e vagy..jah bocsánat, az igencsak megnőtt - még jobban - mellméreteim miatt azt hiszen ennél több; Anyuka!

Most is éppen fejek, a gyermekem alszik, Párom, aki megígérte, ma kivételesen nagyon odafigyel arra, hogy Ő ébredjen, hogy én tudjak pihenni kicsit, sosem hangosabban horkol és a lehető legmélyebben alszik! Csak én vagyok ébren, s hamarosan visszadőlök még pár órát, hogy aztán ötkor keljek, fejjek, majd egyik üzletből a másikba vigyek embert - naná, hogy most hiányos a munkaerő is -, s végül nekiindulhassak az útnak tanulni, vizsgázni vidékre, számot adni marketing ismeretekből, hogy letudjak egy vizsgát ebből a félévből..

Csak remélni merem, hogy beszédem majd nem fog akadozni, s végül sikerül prezentálni két PR dolgozatot, de azt jobban, hogy haza is érek végül épségben, hogy kipihenjen majd ezt a hetet a két üzlet zárása után..szóval a lényeg, hogy képtelenség, hogy odaérjek, hogy menjek, bármennyire szeretném! Hasznomat nem vennétek, hasznosat sem mondanék azt hiszen, legfeljebb bőszen bólogatnék, azt is az első tiz percben, míg le nem esem a székről, hogy igen, beálltam a sorba én is :))), de abban biztos vagyok, ha így is lenne, azonnal felpattannèk és egy valamit határozottan állítanék; Lányok, minden percét imádom, minden nehéz óráját szeretem és hogy ez a legszebb dolog a világon, még így is, még most is, mert sikerült, mert itt van Ő, az én drága Kincsem, a szerelmem, s ez igy lesz már mindig, míg szív dobog bennem!!!

Nektek jó szórakozást! 

Ölellek puszillak Titeket!


KisVirág


Ui. A Kincsem felkelt, azt hiszem, etetek :)))



1 megjegyzés:

  1. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatait. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés