''''

2017. január 12., csütörtök

És? tejed van?

Az eltelt két hónap, mondhatni jelentős küzdelem után már valahogy nem annyira ostorozom magam a "szar anya vagy" jelzőkkel, a "nekem miért nem megy" kérdésekkel sem, egyszerűen elfogadtam a helyzetem. Ezt tudom, ez van, ezt kell szeretni.

Mint tudjuk, a szülés óta küzdöttem a tejjel. Hol volt, hol nem, akárcsak egy gyönyörű népmesében. De mivel nekem nem volt elég a fele ország, meg a fél királyság, rettentően elszántan vetettem be magam a sűrű erdőbe, megküzdve rémséges démonokkal, manókkal, koboldokkal, hogy aztán eljutva Óz birodalmába, megkapjam méltó jutalmam, a két mellbe csomagolt jól működő, jelentős nyereséget is termelő tejcsárdát..

Mire oda jutottam, hogy végre elértem célom, és tulajdonképpen boldogan élhettem volna, míg meg nem halok, a gyermekem döntött úgy, már pedig mától nem kell neki az anyatej, s bármit csinálok, ő bizony csak a tápszert hajlandó megenni. S akkor olyan történt, amiről addig csak álmodni sem mertem, vagyis tejgyűjtő zacskókat kellett beszereznem, hogy a lefejt tejjel szépen sorjában meg tudjam tölteni az itthoni mélyhűtő raktárat.
Egy fiók tele van...

Majd azon gondolkodtam, ha már így alakult, meddig legyek szoros szimbiózisban a bérelt fejőgéppel, s tépázzam napról napra mellem a vákuumos levegővel..
Aztán mire oda jutottam volna, hogy na, akkor most lépünk és elfogadva ezt a tényt is, tejbőségem ellenére maradunk a csak tápszernél, Nonó újra visszatért rám, s cicizne éjjel-nappal..

Bevallom, az első hetek után nem gondoltam volna, hogy eddig eljutunk! Mármint hogy lesz tejem, minden más tényező ellenére, sem hogy ilyen szépen fog menni a szopizás!

Most már csak az olyan és hasonló kérdésekre kell nagyot nyelve és őszinte "leszarom" mosollyal könnyedén válaszolnom, hogy
"És? Tejed van?"
...mi a f.. közöd hozzá??
"Persze, és neked orgazmusod? Esetleg korai magömlésed?"




1 megjegyzés:

  1. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatait. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés